Konseptutvikling

Et godt konsept må være kjernen i alle markedsføringstiltak! Det må også være smart og bemerkelsesverdig; i mellomtiden må det være passende for merkevaren, og samsvare med de fastsatte markedsføringsmålene.

Et solid konsept

Et konseptet er en god idé som gjør merkevaren levende og som fanger målgruppens oppmerksomhet.

Vårt team er avhengig av erfarne fagfolk som samarbeider med unge, energiske talenter for å holde kreativiteten vår frisk og effektfull. Men, vi er kreative uansett stilling! En god idé kan utløses hvor som helst i byrået, og som oftest er det når vi setter sammen hodene våre at vi ender opp med de beste idéene.

Hvordan oppstår et konsept?

Inspirasjonen til idéer og konsepter finnes over hele verden. I et kreativt arbeidsmiljø, som i et reklamebyrå, kan inspirasjonskilden komme fra mange forskjellige kanaler. Vår hverdag kan også være en stor kilde til inspirasjon, og det å møte utfordringer kan føre til interessante idéer for produkter og tjenester.

En levende fantasi og kreativitet er nøkkelelementer, og våre ansatte har begge deler i samme båt.