Konseptutvikling

Et godt konsept må være kjernen i all markedsføringstiltak. Et flott konsept må være smart og bemerkelsesverdig; i mellomtiden må det være passende for merkevaren og samsvare med de fastsatte markedsføringsmålene.

Et solid konsept

Et konseptet er en god idé som gjør merkevaren levende og som fanger målgruppens oppmerksomhet.

Vårt team er avhengig av erfarne fagfolk som samarbeider med unge, energiske talenter for å holde kreativiteten vår frisk og effektfull. Men vi er kreative uansett stilling. En god idé kan utløses hvor som helst i byrået, og som oftest er det når vi setter sammen våres hoder at vi ender opp med de beste idéene.

Hvordan oppstår et konsept?

Inspirasjonen til idéer og konsepter finnes over hele verden. I et kreativt arbeidsmiljø, som i et reklamebyrå, kan inspirasjonskilden komme fra mange forskjellige kanaler. Vår hverdag kan også være en stor kilde til inspirasjon, og det å møte utfordringer kan føre til interessante idéer for reklameprodukter og tjenester.

En levende fantasi og kreativitet er nøkkelelementer og våre ansatte har begge deler i samme båt.