Tekst

Vårt tekstforfatter team består ikke vanlige mennesker. Vi har poeter, låtskrivere, tekstforfattere og tradisjonelle forfattere i stallen vår. Om muligheten byr seg, bryter de ut i sang når et konsept blir født og sniker seg til et møterom for å nyte resultatet.

Annonsetekst

Et bilde kan si mer enn tusen ord, men noen idéer formidles best gjennom språk. Våre tekstforfatteres styrke ligger i deres mangfoldige egenskaper med språk – presisjon, korthet, vittighet og lidenskap. Som et flerspråklig team bringer forfatterne våre et bredt perspektiv og høy kompetanse til alle våres prosjekter.

Budskapet må settes ord på, og det er viktig å velge de riktige ordene for budskapet. Vi tror på at de riktige ordene til riktig tid vil vekke temaet vårt til live. Vi har lang erfaring med å skrive annonsetekst og gjøre tekstendringer hvor vi er nøye med korrekturlesing og generelt set brenner vi for det norske språket. Med på laget har vi også to eksperter på engelsk som jobber med oversettelser og lokalisering av tekst.

Vi skriver annonsetekst for alle forskjellige typer annonser og reklamemateriell, trykte brosjyrer og trykte annonser. Vi skriver manus for TV-reklamer og videoinnhold for nettsider og sosiale medier. Uansett hva den tiltenkte publikasjonen er, vil et storyboard med et godt manus alltid være et nyttig verktøy.

Tekstskriving av innhold

Tekstskriving av innhold er ikke den eneste formen for innhold på nett, innhold refererer også til bilder, videoinnhold, infografikk og mer. Tekstforfatting er et av elementene som trengs for å gi sluttbrukeren informasjonen og opplevelsen av nettstedet.

Å skrive innhold til nettsider er spesifikt og du må vurdere søkemotoroptimalisering og inkludere søkeordene i teksten. Tekstinnhold til nettsider må likevel skrives for brukerne av målgruppen for å gi dem en god brukeropplevelse mens de surfer på nettstedet. Spesielt det å skrive tekst for nettet vil resultere i en bedre brukeropplevelse, og vi er ambisiøse i dette arbeidet. Vi jobber med webutvikling og søkemotormarkedsføring, og den teksten må forfattes med dette i bakhodet.

For å få frem ønsket budskap kan det å skrive tekst for sosiale medier være krevende, enten det er ment for sosiale medier-samfunnsadministrasjon eller for betalt annonsering i sosiale medier. Ulike sosiale medieplattformer vil ha et annet sett med regler og begrensninger, teksten kan ikke være for lang og ikke for kort heller når det kommer til overskrifter, oppfordringer til handling og budskap. Så å skrive tekst for sosiale medier er praktisk talt en kunstform i seg selv.